Nu far vi!



Ingen träning alls denna veckan faktiskt..enbart morgon promenix i måndags.
Men Känns rätt skönt o få en vecka "ledigt" med. :)


I går kväll blev det en god middag i gott sällskap istället ;)
Blev även lite kvalitetstid (läs timme) med Jessica. Jag åker ju ikväll och kommer hem efter att hon har åkt till Kina på lördag. Så kommer ju inte ses på drygt 1 1/2 vecka..var tvugna att få vår dos där en stund då :)



Va uppe tidigt i morse och morgonen kändes rätt bra, men den blev mindre bra när bussen var sen och jag blev irriterad. Att en buss kan förstöra ens morogn så borde inte vara lagligt!!
MEN min irritation la sig med en gång när jag kom in på jobbet och möttes av en nybryggd termos med kaffe, nötter och choklad som min underbara kollega Rebecka hade lagt på min plats. Helt underbart!





    

Min present från Rebecka och vår tavla på jobbet ;)






Nu är mitt humör på topp igen och jag räknar timmarna och minutrarna som e kvar på denna dagen. För ikväll åker ju Angelica & jag äntligen till LONDON! Ska bli så himla kul o få komma bort o stroosa på Oxford street, dricka pimms och shoppa loss på Primark! Just love it!





        

Vi i London i Maj :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0