Dagen D!



Igår var det min tur att försova mig lite. Vaknade 5:28 av att Jessica ringde och sa att hon stod utanför min dörr. Jag flög upp, släppte in henne och slängde på mig lite kläder. Blev återigen en go promenad i det fina götet.
Efter jobbet traska jag bort till Stigan och solade (läs sov) i 20 min. Hem, duscha och sen möta Jessica & Johanna för att handla på Coop. Vi hoppade träningen även igår. Blev mys hemma hos J ist med bonde söker fru och massa tjat. :)


Blev ingen promenix i morse då Jessica vaknade med ont i halsen & huvudet..:(.
Rätt gott med lite sovmorgon faktiskt.

 

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Twiligt-dag!!
Så direkt efter jobbet bär det av till Alingsås med Jessica, Johanna, Erica & Malin för att mysa i biomörkret.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0