Tröttast i stan




Idag blev det lite variation på morgon promenix. Vi gick nämligen ute idag. Helt underbart! Gick bort mot Liseberg, korsvägen, avenyn, operan, centralen o hemmåt igen. Verkligen skönt o få komma ut o få frisk luft så tidigt på morran. Men det hjälpte tyvärr inte mig idag ändå. Varit megatrött hela dagen. Hällde i mig två koppar kaffe redan innan första rasten. Brukar va 2 om dan! Ja ni fattar!







       



Göteborg en härlig måndags morgon! :)



Allas våran Glenn!





Jag tog mig igenom dagen iaf, och efter jobbet traska jag bort till Sportlife vid Stigs Center. Där somnade jag i solariet i 20 min. Åkte sen hem, bytte om och ner på gymmet med Jessica. Rygg & biceps som vanligt på måndagar.




Nu sitter jag klistarad framför "Den som dräper" Var ju inget förra måndagen då fotbollsgalan va ist. Så har fått vänta jättelänge! Om ni inte kollat på det, så gör det!! Bästa serien på länge kan jag säga!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0