Uppdatering








Förlåt för missat bloggande igår..men hade fullt upp.
Först ett tungt o gött axelpass med Jessica såklart. Upp o duscha o äta osv. Syrran kom sen förbi med LITE protein till mig i en fin kastrull, haha. Kanske ska göra en proteinsoppa..?? ;)
















Sen gav jag mig på den där jääkla uppdateringen av iPhonen, oohhh tog hur lång tid som helst. Men jag lyckades nog rätt bra med hjälp av fina Angelica via sms o facebook ;). Allt är kvar o verkar funka idag iaf. Men det slutade tyvärr med att jag la mig väldigt sent igår..:/. A ja...var ju sovmorgon idag då det är vila från träningen :) Fick sova ända till 7...underbart!! :)











Hoj hoj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0