Slappe söndag




Bjuder först på lite bilder från träningen igår....







      




Blev ju mys hos syster med familj. El ja..vi satt i soffan och syrran försökte få tyst på båda barnen som vägrade sova. Båpda däckade kanske vid 22-tiden och då var det tyvärrt för sent för att sätta på en film osm det var tänkt, men men så kan det bli ibland ;)





           




Sov i Elliots säng i natt, den e helt underbart skön alltså. Kanske för att jag själv har en så mjuk säng.
Vid 7:40 idag kom syrran in o väckte mig. Jag försökte mata Emmie, men hon verkade inte vilja äta så mkt. Hon skratta mest åt mig. Va hemm vid 8:30..hällde i mig lite kaffe och väntade sen på Jessica. Vi tog en underbart go morgon promenad i solen :)
Resten av dagen har jag vart på forex o växlat lite pengar, handlat, tvättat och lagat matlådor. Nu sitter jag o kollar på massa Twilight klipp för min j...a TV har tydligen bestämt sig för att sluta fungera. Får verkligen hoppas jag lyckats lösa det till i mon kl 21 iaf..då e det ju den som dräper!!

Hepp..nu får jag la kolla vidare på hetingarna från Twilight o sen slagga. Upp kl 5 imon igen.



BTW...på onsdag åker vi till London. Nedräkningen börjar.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0