Sjuk :/






Blev inte så mkt morgon promenad el gym idag kan jag säga. Vaknade inatt o svettades som en gris, tog ett tag innan jag somna om och när jag väl gjorde det så ringde klockan med en gång kändes det som.
Huvudet var hur tungt som helst & jag svettades o frös om vartannat. Bestämmde mig gansk snabbt då för att inte ens försöka ta mig upp ur sängen. Så fick bli en dag hemma idag. Inte gjort många knop alltså...tog mig upp vid 12-tiden o la mig då ist i soffan och här jag nu legat sen dess typ.




Tog mig ner till förrådet och skrapade fram lite julpynt som nu gör sig bra här hemma. Måste dock åka hem till mamma o hämta resten av sakerna, typ en ljusstake mm.















Blir som jag känner nu en dag hemma imon med..huvudet känns fortf som en blyklump typ. Men det kanske e för att man inte vart ute så mkt idag heller..:/
Hepp..nu blir det lite vaniljte till Bonde söker fru.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0