Segis



Nu e man gött trött alltså. Var ju uppe strax efter 5 i morse, körde 60 min kondition på crossen, åkte o jobba, sen har Jessica & jag kört ett tungt rygg o biceps pass. Började idag med att köra tungt och få reps. Fan vad roligt det var, och sjukt jobbigt!!



Har precis ätit o duschat och nu sitter jag klistrad framför Fotbollsgalan. E dock lite bitter att "Den som dräper" inte går idag. Min måndag e inte som vanligt, och bryta på rutiner sådär e inte okej..;)



I morgon är det åter igen dax för lite morgon kondition. Så nu tänkte jag faktiskt fixa mig nför natten och sen sova. sömn är viktigt har jag hört.





Måste bara säga att jag fastnat för Takidas nya låt "You Learn". Helt underbar verkligen!









Guten Nacht!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0