Oma





Åkte raka vägen till Sportlife Ullevi efter jobbet. Ställde mig på bandet en stund och inväntade Filippa.
När hon kom blev det ett rygg & biceps pass. Körde även lite mage efteråt.
Kände mig lite vilsen på gymmet faktiskt. Mycket litet gym och man får vänta på alla maskiner..aja, vi fick tränat iaf :)



Ringde till min Oma (mormor) i Tyskland idag som ramlade för ett tag sen och bröt lårbenshalsen. Så himla jobbigt att man bor så långt ifrån varandra när sånt här händer. Kändes skönt o höra hennes röst och hennes skratt :) Saknar henne så mycket! Hon berättade att när hon inte kunde sova på nätterna ligger hon och tänker på alla oss här hemma. Det värmde att få höra det!










Oma & jag i Hamburg förra sommaren <3










Kommentarer
Postat av: Stephanie

Oma ist der Beste!

2011-11-01 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0