Nytt fönster




Japp, var uppe FÖRE tuppen i morse. 5.13 ringde klockan. då var det bar att stiga upp, ta på sig träningskläderna och springa ner vå trappor till gymmet. Blev 50 min rask gång på bandet. Gud vad skönt det var. Fick sån energi kick så det fanns inte. Varit pigg o gla hela dan. Det e först nu jag börjar känna av tröttheten.



Efter jobbet idag skulle jag ju egentligen mött upp Lollo på stan, men hon har gått o blitt sjuk så blev bara en snabb sväng i stan innan jag tog vagnen hem igen. Fixad lite här hemma och gick sen upp två trappor och kollade när Jessica plockade upp saker. Hjälpte henne att bära ner lite saker i förrådet och sen blev det en mysig pratstund på golvet :) Tack!



Har fått låna hennes gardiner som hon hade i Lerum, till mitt fönster här hemma.
Nu slipper jag äntligen filten!! Woohoo!
Även mamma rinmgde igår och sa att hon hade hittat ett fint tyg som hon skulle sy gardiner av till mig :)






Fint va? :)



I morgon tänkte jag med gå ner och traska på bandet. Fast då måste jag nog ta och börja tämka på refrängen snart. Kan va skönt o va utvilad ändå :)



Efter jobbet ska jag åka raka vägen hem till min bror i Stenkullen. Där ska vi ha syskon + respektive mys och lotta fram vem vi ska köpa julklapp till i år. Blir övenattning hos syrran för att sen gå upp på lördag och köra ett pass på gymmet i Stenkullen :)



Hepp, fixa det sista innan jag lägger huvudet på kudden!


Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0