Mycket händer!



Idag e jag trött. Ska göra mitt bästa med att försöka gå och lägga mig i tid idag, men vi vet ju alla hur det kommer gå..:/

Idag körde vi ett tungt benpass, lite vader och massa go mage i slutet. Gick väldigt bra idag tyckte jag. Förutom att det var en kille som stönade så sjukt mkt så han hördes i hela gymmet, han var riktigt läskig alltså. Sånna som han borde träna hemma el ngt!! Usch!



I morgon är det fredag igen. Den börjar med morgon kondition såklart. Sen lite jobb och sen heeelg! :)




Nu kommer det hända massa roliga saker framöver.


Det börjar på Lördag med Ladies Night i Scandinavium med ett gott gäng tjejer.









På torsdag är det dax för den 4e Twilight filmen på bio i Alingsås, det oxå med ett gott gäng tjejer.











Den 23e drar Angelica & jag till London och shoppar och stroosar på Oxfoord Street.












8 Dec ska syrran & jag på Thomas Ledin på Rondo.











Ja det känns som denna sista tiden på detta år kommer springa iväg!! Men kul som attan ska det bli!





Nu, dax för omelett! :)


Fisk fisk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0