Montag





Uppe o gick vid 5:15 i morse. När jag kom hem igen så slängde jag av mig kläderna o hoppa ner i bingen en stund till. Var mega super duper trött när jag skulle gå upp igen, men det va änna värt o få sova 40 min till.



Efter jobbet idag fick jag skjuts in till stan av Helena. Så tog en promenix hem från Bergakungen, gick förbi Coop, laga lote mat och har sen suttit här i soffan o kollat på TV!! Ja, ni löste rätt, TV!! Den la ju av igår o bilden försvann, men jah grävde lite i lådorna här hemma och hittade en annan scart-kabel, så bytte ut den o vips! Nu funkar det igen! :) Kunde ju inte komma lägligare när det är måndag!
Kollar ju självklart på "Den Som Dräper". Lika spännande som vanligt!! :/






Ringde till min Oma innan med eftersom hon fyller år idag, men hon e sjuk och kunde inte ens prata:(
Så fick bytt några ord med min mor som e där o hälsar på ist.




Tänkte jag skulle börjat packa idag, men så blev icke fallet. Får bli i mon ist.
I mon blir det morgon prommenix själv, eftersom Jessica börjar 11 o ska gå senar. Så får plugga in lurarna och gå alena.




He på re!



Kommentarer
Postat av: Malle

Duktig du är som tar dig upp så tidigt! Kram Malin =)

2011-11-21 @ 21:56:47
Postat av: Andréa

Tack Malin vad gullig du e! :)

2011-11-22 @ 09:18:35
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0