Mitten



Ja då var ju redan halva veckan avklarad igen :). Efter mkt om och men och eftertänkande så blev det åter igen träning med Filippa på sportlife. Hade mina planer på att åka ut till Frölunda och köra Mrl, men hade varken ork el lust till det när jag sluta jobbet. Så blev ist axlar och triceps, lite mage såklart och 25 min på crossen. Ett gott pass idag!


Gick förbi uppe hos Jessica en sväng, som höll på att packa upp alla sina lådor. På lördag smäller det, då blir vi grannar på riktigt!!! :).


Nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen faktiskt, orkade inte ta upp datorn. Rätt skönt o slippa det när man sitter framför en hela dagarna på jobbet.

Ne gott folk, nu ska jag sova. För tänkte faktiskt va så duktig och gå upp i mon bitti o köra lite kondition innan jobbet. Då ringer kl 5.10!! :).


Puss o Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0