Härlig tisdag




Sitter o myser i soffan nu med en kopp te o lite osaltade nötter. Härligt härligt!
Varit nere i Haga o fikat lite på ett mysigt café. Så himla mysigt där alltså..fattades dock några minusgrader och lite snö. Men men, kanske blir nästa gång ;)














Börjar redan känna mig bättre med, men natten till idag va inge kul. Vaknade o va helt svettig, täppt o hade ont som fan i halsen. Men det har blivit bättre under dagen. Tror tom det e så bra att jag ska ner o köra morgon kondition på gymmet i mon bitti, yes. :) sen blir det nog ett pass på kvällen med om jag orkar. E så sjukt rastlös när jag inte tränar och allt känns batra skit..så imon får det bli ändring på det. Japp! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0