Black lady






Bussen var ca 20 min sen från jobbet idag, riktigt segt. Speciellt när jag hade bokat tid för att fixa mina naglar på Allum kl 17:30. MEN vilken tur jag hade! Bussen kom tillslut och precis när jag gick av på Svingeln så kom bussen som jag skulle ta till Allum. Va där prick 17:30 och möttes av en fin Jessica som satt och gjorde sina klor. :)
Vi gjorde faktiskt likadana denna gången med, el jag härmade Jessica rättare sagt. Så nu blev det helt svarta!!






     



Vad tycks då? Jag gillar det som fan ;)




Tycker jag ha varit rätt effektiv ändå. Hunnit med att göra nya naglar, håller på o tvättar, har diskat och lagat mat. Nu ska jag bara duscha, gå ner o hämta tvätten. Sen blir det sängen i TID idag!




Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0