Vilodag = vin ;)



Idag var det dax för vila och istället fär träning blev det en sväng på stan med min Jonas.
Åkte hem efter jobbet och käkade lite, tog sen vagnen in till avenyn och satte oss på Brasserie Lipp.
Tog två glas vin, och kände mig faktiskt lite snurrig. ;) Satt där i 2 timmar och bara prata. Riktigt mysigt. Inte ofta vi bara hittar på saker sådär. Men nu tänkte vi att det ska bli ändring på det och att vi ska göra någonting ihop en dag i veckan, bra va? :)






Halsuggen jag framför en rätt så smutsig spegel ;)






Jonas på Lipp.



Kom på idag att vi har varit tillsammans i 10 månader, det är snart ETT ÅR!
Tiden går så himla fort! det är galet, man blir fasen liten skraj ibland alltså.





I morgon är det återigen dax för träning, och då blir det Body Pump i frölunda ihop med Filippa och hennes vän.

Har en väldigt rolig helg att se fram emot med :)

Fredag blir det Veronica Maggio på Liseberg med några från jobbet, innan det tänkte vi gå ut och at en bit mat.

Lördag ska jag fixa naglarna i stan. Sen möta upp lillbrorsan Sebbe och hans tjej Ida och stroosa lite på stan och kolla när galningarna springer varvet. På kvällen sen blir det lite förfest här hemma innan vi ska till Sticky och kolla när Jonas kompis Per har spelning med sitt band. "The kill you till you dies"




Visst låter det som en utmärkt helg? :)






Kommentarer
Postat av: Siz

Hmmm... känner igen den snygga kavajen ;-)

2011-05-18 @ 22:07:56
Postat av: Andréa

Ja visst är den grymt snygg?! ;) Fick tydligen den av min bästa syster, hehe ;)

2011-05-19 @ 16:55:05
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0