Hello there!

Nu e man hemma från London igen då efter en riktigt grym helg med shopping, gott väder och lite festande :)



Kom fram i torsdags kväll vid 12-tiden och efter många om o men hittade vi även vårt rum. Var tvugna att ringa "the emergency nr", haha!
På fredagen traskade vi bort mot oxford street, åt en god frukost på "Pret" och styrde sen kosan mot PRIMARK! Där blev det en heeel del shopping kan man säga. Traskade sen neråt mot Foot Locker där jag fick köpt mina Converse. Äntligen! Det är rätt sjukt att dem är 300kr billigare i England än här faktiskt.



Efter allt shoppande och gående gick vi och satte oss på en mysig pub ute i solen och beställde in en kanna Pimms. Så himla gott! :) Blev även lite lunch där i form av en god men mycket stark sallad. Sen gick vi förbi affärn och köpte med oss lite vin hem. Vilande en stund innan vi sen gick ut till en Italiensk restaurang och åt. Mycket gott. Vi var rätt sega den dan, så det blev en lugn kväll.


 

Pimms och fina Angelica :)





God pasta på Italiensk restaurang.

På lördagen tog vi en prommenix igenom Hyde Park bland alla joggare och ekorrar. Mysigt, trots att det regnade lite där på morran. Det försvann fort och när vi var ute från Primark (åter igen) hade de spruckit upp och det var väl ca 25grader. VI köpte med oss lite Sushi som vi satte oss vid Marble Arch och åt. Där fick vi en go underhållning av en galen kille som hade predikan för folket i 45min, haha.
Efter ca 2 timmar där i solen köpte vi med oss lite mer vin hem och började göra oss i ordning.
Gick bort till en mysig engelsk pub och åt varsin hamburgare. Gick sen vidare till en annan mysig pub lite längre bort. Där sänkte vi ca 4 kannor med Pimms och träffade galna engelsmän som skulle flytta till Sverige och gifta sig med mig, haha. Så blev inte fallet sån tur va :)




Söt




Marble Arch




Den galna mannen




Jag i min fina nya "pyjamas" byxor






Angelica på Pride Of Paddington





Orkar faktiskt inte lägga upp mer bilder här nu, ni får kolla in resten på Facebook sen när dem kommer upp :)






Vi "smet" sen därifrån och hamnade på en svartclub på en tvärgata till vårt Hotell. Där stannade vi till ca kl 2:30 och traskade sedan hem för att packa det sista. Taxin kom vid 03:15 och körde oss till Liverpool Street där vi skulle ta tåget till Stansted. Vid 5-tiden var vi på flygplatsen och vid 5.30 var allting klart med säkerhetskontroll mm. Va rätt sletna då kan jag säga, men men vi lyckades hålla oss vakna tills vi satte oss på planet iaf. Vaknade la ca 30 min innan landning. Då var man fan inte fräck.




Va här hemma vid 10:30 och då låg en viss person fortf och sov. Jag va inte så jättenöjd över det. Men skyller faktiskt på min icke sömn jag hade fått den natten. La mig och försökte sova, men det gick inte. Istället satte jag igång med att städa, tvätta och grejja. Vid 14:30 kunde jag inte hålla ögonen öppna längre så då däckade jag och sov till 17:30 när Jonas kom in och sa att han va hungrig, haha. Då var det dax att gå upp och laga lite tacos. Gjorde inte mkt mer sen kan jag säga. Tog en påse med ostbågar och la mig i soffan. Där låg jag till 23 och flyttade mig sen till sängen.



Har vart sjukt trött idag på jobbet med, helt vöck. Men tog mig ändå till träningen och det var jag glad för. Körde ett roligt MRL-pass ihop med Natta. Skönt att få träna efter 4 dagars uppehåll.
I mon blir det förhoppningsvis ett Pump pass.



Bye bye



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha va du helt väck när vi åkte hem eller?? Taxin körde oss till LIverpool street inte te Paddington :p Riktigt grym helg hade vi =) =)pussssssss

2011-05-10 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0