Min helg




Efter jobbet i torsdags blev den 45 min på crossen..svettades som vanligt som en gris. Stressade hem och åt o bytte om sen in till stan för att gå på bio med Sebbe, Ida, syrran & Fredrik. Såg Baksmällan 2 och har inte skrattat så mkt på länge. Sjukt rolig film. Får ni chansen så måste ni se den!! :)
Inte helt fel att titta lite på Bradley Cooper heller fär den delen ;)








I Fredags kväll var Jonas och jag ute och åt. Det blev en god bit mat på "Min bror och jag" i linne.
Kul att testa nya restauranger. Denna gången var det Rebecka som tipsade om denna mysiga restaurangen.
Vi var hemma rätt tidigt och inte långt efter det hade Jonas redan däckat. Jag satt här i soffan och kollade på Step brothers helt själv..fast det var rätt gött iof ;)

Gick upp vid 08.30 på lördan och började göra mig i ordning. Vi tog sen 11.17 tåget hem till Stenkullen och mamma. Slängde in väskan och sen kom Sarah och hämtade oss. Dax för dop i Gråbo för lille Angelicas son Sebastian :)



    

Sötaste Basti




 

Kamp hemma hos mamma




Va hemma igen vid 16, men sen iväg till Lerum för lite förfest. Skulle ju ha överraskningsfest för Angelica på Basic i Stenkullen. Överraskad blev hon och det var en riktigt rolig kväll! :)
Va hemma vid 2.30 och då ställde vi oss och stekte korv och koka nudlar hemma hos mamma.
Grym fyllemat..haha :)


Bildregn!




Jonas & Tele 2 fåret


 

Söta Tina




Jonas på Basic




Häng




Fina Jannika





Angelica & Linnea




Jag





Skååål!



Idag åkte vi hem hit vid 12-tiden. Har varit och storhandlat och avslutade sen med en middag på Lilla London med mamma, Sebbe, Ida, Stephanie, Fredrik & Elliot. Riktigt mysigt!



Jonas, Sebbe & Ida på Lilla London





Jag och min älskade systerson Elliot





Fredrik, syrran, Elliot & jag






Veckan är räddad ;)




Nu sitter vi i soffan och kollar på tv. I mon är det måndag igen...går ju så fort. MEN, jobbar ju bara 3 dagar denna veckan..såå skönt o va lite långledig. Händer dock massa kul denna veckan.
I morgon ska jag på bio med Helena, Filippa & Rebecka från jobbet. Vi ska se den nya Pirates filmen :)
Tisdag blirdet träning.
På onsdag ska syrran, Ida & jag på Liseberg och gå på Petter & September.
Torsdag träning
Fredag hem till mamma och rensa bland mina saker. Träna
Lördag tjejfest här hemma
Söndag sova! ;)




Visst låter det som en grym vecka? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0