Go onsdag


Blev inget bloggande igår..sorry. Va så sjukt trött efter att jag kom hem från träningen. Så blev raka vägen in i duschen o sen sängen.

Idag blev det vila från träningen igen tyvärr. Men ack en sån bra kväll jag haft :) Va inne i stan och åt med MikaelaTargaz och drack gott vin istället. Blev en hel del tjöt med kan man säga ;)




Så sjukt gott! Och billigt med ;)


Nu sitter jag här hemma i soffan och har precis kollat på kl. åtta hos stjärnorna.
Hahaha sikka goa Götteborgare ;)



I morgon ska jag luncha med min fina syster.
Ska bli så himla mysigt. Vi ses inte så mkt själva längre. Så ska bli skönt o få lite "Sis" tid :)



Efter jobbet blir  det träning ihop med Filippa på Stigs Center. Sen hem o duscha o käka lite..sen vidare in till stan för att gå på bio med Jonas, Sebbe, Ida, Syrran & Fredrik. Vi ska se Baksmällan 2!! :)


Puss o kram på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0