Fullspäckad helg



Nu e det redan söndag kväll igen..uscha!

Haft en kanon helg. Började med lite mat efter jobbet ihop med Helena, Filippa & Jeanette på Spice i form av mycket god thaimat. Blev även lite vin till maten och ca 10 innan vi hade tänkt gå kom servitrisen ut med en liten lätt drink till oss. De ville att vi skulle vara testkaniner för deras nya drinkar på restaurangen, haha ja visst varför inte ;)





I fredags





Riktig god mat där




Den lilla drinken ;)


Efter vi hade hinkat i oss denna goda sak stressade vi bort till Liseberg för att kolla på Maggio.
Shit vad mycket folk det var där. Efter många om och men kom vi tillslut in, men stannade nog 30 min och satte oss sen på restaurang Frågetecknet och drack vin & tjöta ist. Riktigt mysigt :)



Jag mötte sen upp Sebbe och Ida när de andra åkte hem. Gick då bort till ett litet mysigt hak vid Saluhallen där Sebbe & Ida och deras vänner hängde. Blev lite mer vin och sen en bit mat på donken efter att ha blivit osams med hon i kassan och pratat med tyskar i kön. :) Sprang sen bort till spårvagnen och de andra tog tåget.
Va hemma vid 1-tiden, men va trots det rätt seg o bakis i går. Skulle ju upp 8.30 för att åka till stan och göra naglarna vid 10.



En fin bänk på Frågetecknet ;)



Lillbrorsan



Ida & Jerre



Ida & jag



Yes, hade ju tid kl 10 på Engelbrektsgatan för att göra naglar. det gick jättefort och jag var redan klar kl 11. Då åkte jag hem hit igen och möttes då av en jäädrans massa poliser och demonstranter här utanför oss. De har ju byggt en ny Moské här i närheten och nu skulle det demonstreras, herregud sikka tokar sägeer jag bara.


Såhär blev resultatet på mina naglar iaf.
Hade velat haft dem lite längre faktiskt..men men, de växer ju :)


Vi städade lite här hemma och gick sen och handlade och till bolaget. Åkte sen in en sväng till stan för att kolla på dårarna som sprang varvet. Stog nog och kolla i 2 timmar. Såg min jobbarkompis Rebecka springa förbi, roligt :)
Sen mötte vi upp Sebbe & Ida i Nordstan, de shoppade lite och sen åkte vi hit och köpte mat, käkade och förfestade. Vid 21:30 åkte vi in till stan och Sticky för att se Jonas kompis Per och hans band spela. Va riktigt bra och det blev en lyckad kväll med mycket skratt och dricka ;)




   

Varvdeltagare och en snubbe från publiken ;)


  

  

 

Ja en riktigt bra kväll helt enkelt :)




Nu ska jag hänga tvätt, platta håret och sen slänga mig här igen. Då blir det film och massa godis!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0