Syrran 30 år



Efter jobbet i fredags tog jag min vinare och åkte hem till Lollo. Vi lagade tacos, drack vin och satt och tjöta. Senare på kvällen kom även Lollo E dit :) Vid 12-tiden åkte jag hem hit till en pokerspelandes kille ;)

I går var jag uppe med tuppen vid 07:15. Tog 9 tåget till a-sås ihop med Lollo o Anna, dem skulle jobba och jag skulle ju till frissan (Anna). Satt från ca 10 till 12 och blev ompysslad, så gott.

Här har ni resultatet :)




Vad tycks?



När jag var klar gick jag och käkade med Lollo på Sallys. Se nen sväng till bolaget innan jag tog tåget hem till mamma i Stenkullen .Där blev det lite mys med katterna. Jonas kom även dit vid 15, då åkte vi till syrran och hennes 30-års fest :) Vi fick lite otur med vädret tyvärr, men tacka vet jag partytältet som räddade oss från att bli pisseblöta. Blev god grill buffé till middag och annat smått och gott.





En utav kattungarna hemma hos mamma.




Hela familjen katt





Hittade en hemlös som jag tog med mig på kalaset ;)




Tårta




Födelsedagsbarnet




Fina gravida bästa vänner




Elliot gymmar med hjälp av Leslies ben




Nörd fest??






Stannade även kvar och kollade på Melodofestival-finalen. Gick ju grymt bra för Sverige, synd att vi inte vann dock. Fast ändå rätt mkt bättre än Anna Bergendahl förra året..:P. Jonas sa hela tiden att Azerbaijan skulle vinna. Han va rätt mallig efteråt kan jag säga.

Idag har vi hunnit med en hel del. Sov ju hos mamma, så gick upp vid 9.30 åt frulle, åkte förbi en sväng hos Acke & Ulli på en kaffe. Åkte hem hit, handlade, sen till Ytterby och Jonas föräldrar. Lämnade bilen där. Hans pappa körde sedan hit oss och vi har nu rensat bland våra kläder och fått lite ordning på allt här. Jag har lagat middag och gjort matlådor för imon, packat träningsväskan och nu sitter vi och kollar på Hockeyn, hejja Sverige!

Hoppas ni alla har en bra söndagskväll! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0