Vila!



Nu e det dax för lite vila för min arma kropp. Den e rätt mör efter 4 dagars träning kan jag säga. Men ack så skönt! Ska bli rätt gött o få vila i två dar nu.
Idag blev det 45 min intervall träning på crossen. Sen lite mage på det. Va helt slut när jag kom till gymmet, men lyckades kämpa mig igenom det ändå :)
Stressade iväg och han med 47an som går precis utanför. Gick bort en snabbis till coop, handlandet gick jättefort. Men hamnade fan i pensionärskön alltså, shiiit. Den kön var kortast men stog nog där i 15 min o vänta. Gahh..inte det bästa som kunde hända när man va trött, hungrig och bara ville hem alltså.
Blev en rask prommenix hem för att slänga mig in i duschen och sen laga mat.



Nu sitter vi i soffan och kollar på Eurovision semifinalen på 1an. Väntar på att lilla söta Eric ska komma ut och slå sönder sin bur :) Men ärligt talat!! Vad är det för låtar han har att tävla emot, det här e ju pinsamt vad dålgt! Att dom som e uppe nu, Moldavien skulle vara det bästa bidraget från deras land. hahahahah. A ja...










I mon ska jag hem till Lollo och dricka vin och äta middag. Sen upp tidigt på lördag för att åka till frissan i A-sås och sen därifrån hem till älskade syster yster i Gråbo.



Hej svejs på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0