Toooorsdag



Nu e man sådär gött mör igen, älskar det faktiskt :)
Japp, idag blev det först 20 min sol, sen 20 min på bandet och till sist en timmes Body Pump.
Helt stel nu, men på ett gött sätt som sagt ;)





Ännu en smutsigspegelbild




På väg hem från träningen i mina nya fina viiita converse :)







Sitter nu här i soffan själv. Ja, Jonas har redan gått och lagt sig och det känns lite konstigt faktiskt, men e man trött så e man. Själv har jag lite saker kvar att göra innan jag kan sova lugnt. Måste först blogga klart såklart, hänga upp tvätten och plocka undan lite här.


Längtar mycket till imon kväll. Ja för då blir det först ett restaurangbesök med Filippa, Helena och Jeanette på jobbet för att sen traska vidare till Liseberg och kolla på Veronica Maggio.








Grymma Veronica Maggio





Ne, nu är tvätten klar. Sen sängen..

hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0