Stressigt!



Idag blev det som sagt ett Combat pass ihop med Natta & Filippa. Riktigt roligt.
Detta passade Filippa lite bättre, så hoppas hon hänger med på mer pass :)
Innan passet blev det 15 min sol och 10 min på bandet. Gott!

Sitter nu helt mör här i soffan och kollar på inför Eurovision..lite kul att se de andra länderna. Vissa undrar man ju hur folk kunde rösta vidare..hmm.

Fan, jag börjar känna mig lite stressad. Imon efter jobbet ska jag ju fixa mina naglar och på torsdag kväll åker vi. När ska jag hinna växla pengar och packa? hmmm..får bli en sen kväll imon verkar det som. För nu orkar jag inte lyfta ett finger till kan jag säga.


Fick mess av Angelica innan som sa at tdet skulle regna i London i helgen, det hoppas vi verkligen inte på!
Det ska va sol, sol, sol tycker jag! :)



Underbara London! :)






Auf Wiederhören!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0