Montag,måndag, monday



Då var det måndag igen då. Rätt gött faktiskt. För nu är det bara 3 dagar kvar tills Angelica och jag sticker till London över helgen! Ska bli så himla kul.
Shoppa,festa och förhoppningsvis ligga i Hyde Park i solen och bara ha det gött!




Idag efter jobbet blev det ett MRL pass med Natta & hennes syster Alexandra. Fick även med mig Filippa från jobbet. Fast det var inte riktigt hennes grej tyvärr. Hoppas hon fortf vågar sig på combaten imon bara ;)



Denna veckan blir det tyvärr bara två pass träning. På onsdag ska det nämligen fixas naglar och på torsdag åker vi ju. Men men, bättre två pass än inget. Kanske orkar med ett på söndag på dan. Kommer ju trots allt hem vid 10 på morran..kommer nog va rätt trött då iof. Planet går 07:10 från London, vilket innebär att vi måste va på flygplatsen kl 5 och då måste stiga upp kl hmmm..ja 3 kanske. E la ingen idé att ens gå och lägga sig tror jag. Kanske åker raka vägen från krogen..vore la en bra idé? :)




Vi måste skärpa oss nu Jonas & jag. Varje kväll ser fasiken likadan ut. Jag kommer hem från träningen, vi äter, jag duschar, sen sitter vi här med varsin dator!! Nä! Ändring på det tycker jag. Känns redan som vi bott ihop i flera år...vilket vi verkligen inte har. Utan snarare 1 månad! Jag vill ju iof blogga, men då får det la gå fortare än vanligt. Och Jonas får tagga ner lite med sitt poker spelande kanske..får la se hur nöjd han blir när jag kläcker den idén :P.





Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0