Joohoo



Måndagen är avklarad och bara 2 dar kvar denna vecka! :)

Veckan började bra med först jobb till 16:45 och sen bio med Hela, Rebecka & Filippa.
Riktigt bra film den där "Pirates Of the Carribean".












Innan bion blev det en smoothie i solen utanför..underbart att värmen börjar komma tillbaka.
Det sägs även att det ska vara 25 grader och sol på lördag. Passar perfekt när det vankas tjejfest här hemma ;)



I morgon blir det äntligen träning igen! Ska bli så så skönt, fast dock börjar jag känna migh lite dålig faktiskt.
Ont i halsen o skit..men men, det ignorerar vi!


Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: Siz

Lova att ta det lugnt bara så att du inte är sjuk på onsdag... För då blir jag lite ledsen i ögat ;)

puss på dig

2011-05-30 @ 23:49:45
Postat av: Andréa

Jag lovar sis! Inget kan få mig att missa det :)

Puss

2011-05-31 @ 08:08:45
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Kände precis som du, gick ut o sprang o vaknade upp dunder sjuk. Så ja hade nog hoppat träningen om ja va du, inte kul men bättre för kroppen o dig själv =) Pusss

2011-05-31 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0