I mon drar vi! :)



Denna dagen började inte bra. Mitt första samtal på jobbet idag  var inte det roligaste kan jag säga. Det fick mig att bryta ihop totalt. Kände mig skitlöjlig, men jag pallade helt enkelt inte! :( Så nu har man fått känna på det med. Dagen slutade dock lite bättre med en rolig Workshop på eftermiddagen. Kul att få ta del av lite saker på jobbet faktiskt :)


Förresten, tror att jag pratade med en gammal kollega från Mercedes i Malmö idag. Är inte helt säker, men ganska iaf...haha. Han hade nog iof ingen aning om att det var jag :P



Skulle ju egentligen fått mina naglar fixade idag, men så blev tyvärr inte fallet då hon va sjuk :(
 Men men, får bli nästa vecka ist. om vi inte fixar dom i London vill säga ;)
Yes, imon ska vi ju till London. Så idag efter jobbet blev det en sväng in till Centralen för att växla pengar. Köpte även med mig lite sushi därifrån som jag tog med mig hit och åt. Super gott!





Mums!





Nu tror jag att jag har lyckats packa klart det mesta, bara necesärern som jag ska packa ner imon.
Angelica & Mikael kommer och hämtar mig vid 19:15 tiden här hemma.
Planet lyfter 21:30, men vi ska va på flygplatsen vid 20:00 tänkte vi.
Kanske man hinner få ner ett glas vin med ;)



Ska bli så otroligt skönt att komma iväg lite. Även fast det verkar som det ska vara bättre väder här i helgen. Så ska det bli gott att få shoppa loss lite och bara va. Ser verkligen fram emot vår lilla tripp.


Somnar snart här i soffan, så ska nog släpa mig in till sovrummet ist. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0