Don´t stop me now



Ont i halsen och lite snuvig..men det hindrar inte mig!



Blev 20 min solning efter jobbet, sen 25 min på bandet och det avslutades med 60 min Body Pump.
Det är helt sjukt vad man kan längta efter att få träna. Så kände jag idag, och jag hade en massa energi trots att jag kände mig lite kass faktiskt.



I morgon blir det ingen tränig så jag ska till Liseberg med älskade syrran och ena svägerskan Ida.
Vi ska på Petter & September :) Ida & Syrran kommer hit innan så vi kan käka lite ihop.







Grymma!



Så nu är det bara EN dag kvar denna veckan. Helt underbart.

Börjar ju ledigheten bra med en sväng på Liseberg. Torsdag har jag inte så mkt mer än träning inplanerat.
Kanske ska ta tag i o städa här hemma tills på lördag, så har man det gjort.



Hmm aja...lite kvällsmat och sen bingen? Ja tack!









Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 06:50:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0