Bra & blandad helg



I fredags efter jobbet mötte jag upp Jonas på Brunnsparken så åkte vi till Vino Tapas och åt en väldigt god & mysig middag. Så himla gott var det där, tack så mycket Malin för det grymma tipset! :)
Vid 20-tiden var vi mätta och belåtna efter att ha tyckt i oss massvis med tapas, vin och god creme Brulé till efterrätt. Så då drog vi oss mot centralen och hemmåt.







Vino Tapas








I lördags sov vi ut ordentligt och åt sen en god frulle på det. När vi var klara åkte vi en sväng till Allum och Jonas fick köpt sig två par nya skor, riktigt roligt! :) Han behövde det om man säger så.
Blev lite Sushi på torget i Partille för att fira, hehe.









Jag i väntan på tåget till Partille




Jonas övar på sina moves på Partille station




Åkte sen hem och vilade här i sängen en timme innan vi gick bort till Acke, Ulli & Molly för lite lördagsmys.
Blev hemmagjord pizza och Melodifestivalen. Alltså jag vet inte vad jag ska säga mer att det är PINSAMT!!
Hur fan kan svenska folket rösta så jääävla fel. Kommer den där Sara Varga vinna allt så säger jag som syrran: då kommer jag aldrig mer titta på skiten, det är en sak som e säker!!
Vi avslutade kvällen med en massa MIG(frågespelet) frågor..jag kom sist, men det var kul ändå.
Kunde ju några svar iaf :)






Idag åkte Jonas hem vid 11 och jag gick bort till gymmet och körde ett combat pass ihop med Angelica.
Efter träningen blev det en liten solning för min del, sen en grymt god o mysig lunch med Angelica på gymmet :)



















Efter det var det bara att gå hem och byta om lite, sen blev det en liten promenix med mamma, syrran, Fredrik & Elliot i solen. 
Syrran & Fredrik har ju haft en liten romantisk helg i Borås och i fredags så förlovade dom sig!!:)
Så underbart, det har man gått och väntat på kan jag säga! Är så glad för eran skull ska ni veta! <3



I mon är det ju måndag igen...börjar den lite tråkiga vardagen med jobb, träning och hmm jaa..det var la inte så mkt mer än så. Längtar redan tills nästa helg. Då ska vi på barnkalas hos Alva  och sen passa Elliot på lördagen Jonas & jag :)





Ne..nu ska jag kolla på Gynekologen i Askim...såå bra! :)









Puss O kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0