Tiden går fort när man har roligt



Sådär, nu har jag lite tid att skriva iaf. Har vart fullt upp denna veckan kan man säga.
Jobbat, tränat, träffat Emma mm.
Nu har jag bott här i snart en vecka, tiden går verkligen fort alltså.
Har fått ordning på det mesta här hemma förutom gardiner i köksfönstret, vilket behövs!! Byggubbarna här utanför får sig verkligen en syn varje morgon jag springer upp halvnaken in på toa....i början var det jobbigt, men nu skiter jag faktiskt i det. Men Gardiner är självklart ett MÅSTE!




Tänkte åka hem till mammsen imon kväll och hämta lite mer saker. Tex en gardinstång och kanske norpa åt mig ett par gardiner med ;)
Men först ska jag till bolaget med Malin & Henrik och shoppa lite inför helgen, på lördag blir det nämligen förfest här hemma innan vi åker på fest i Johanneberg hos Johanna :)




Har även redan under denna veckan testat på 3st oika Sportlife gym.
I måndags blev det Backaplan, igår Frölunda och idag Stigs Center. Bara några st kvar nu då :)









Fina Göteborg en underbar vårdag!





Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-07 @ 11:36:37
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0