Är våren här nu?!


Idag har varit en grymt mysig dag i det underbara vårvädret! :)



Jag åkte in till stan med 12:49 tåget och mötte upp Jonas. Vi gick till Pasta Prego och åt en god lunch, gick in på mac forum och suktade lite efter en ipad, macbook och annat roligt. Sen gick vi vidare ner till Göteborgshjulet, äntligen! Idag åkte vi vran efterlängtade runda! :) Det var riktigt fint kan jag säga, underbar stad man (snart) bor i ;) Jonas var lite skraj under första varvet, medans jag var över exalterad! :)







Innan påstigning




Nervös? ;)






Glaad! :)



Här kommer lite bilder från Göteborg sett uppifrån






Fina götet! :)





Efter hjulet gick vi upp till Espresso House och köpte varsin latte. Traskade sen vidare upp till kungsportsplatsen och satte oss vid koppamärra i solen och kollade på när Indianerna spelade flöjt och sjöng :)












Vi gick sen en liten runda inne i nordstan och jag råkade få med mig en väska från Gina ;)
Stötte på Leslie i stan med, som sen tog med oss hem i bilen. Gött o slippa knö på tåget ibland.



Nu har vi precis ätit ribbs och potatisgratäng, ligger i sängen och inväntar körslaget!
Måste ju kolla när Malin ska sjunga i Caspers kör, som Jonas förövrigt känner :) Kanske tom. så att man ringer och röstar ju.





I morgon ska vi hem till Jonas syster Emma och hälsa på i Kungälv. Ska bli roligt att få se hur dom har det.
Hoppas på bra väder imon med då, så man ev. kan ta en promenad :)





Hörs förhoppningsvis i mon mina vänner :)





Kommentarer
Postat av: Siz

Ha ha tur att inte jag oxå satt med i hjulet... Då hade du haft två nervösa vrak att ta hand om...



Pöss

2011-03-19 @ 21:54:31
Postat av: Andréa

Hahaha ja det var en jäkla tur. Jonas blev ju nervös så fort jag vred på huvudet typ..;)



Pöss

2011-03-20 @ 19:09:39
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0