Snart går lasset



Hej!

Jag har ju glömt att berätta för er att jag ska ju flytta igen! :)
Denna gången bär det av in mot stora staden. Ska hyra Tess killes lya ute på Hisingen, Hj. Brantingsplatsen typ.
kommer bli jättenära till både jobb, stan & Jonas nu :) Kommer bli grymt!
Flyttlasset går om 2 veckor insåg jag idag...det är väldigt snart. Men lika bra att få det gjort lixom.



Passade ju Elliot i lördags och kollade på Melodifestivalen. Men FEL låt vann! Jag som höll på Danny!
ja..man får la hoppas lilla Eric kommer lpngt i Tyskland iaf.




I går fick jag ett ryck här hemma och städade ordning i källaren. Så nu står alla mina saker klara för att bara lassa in i en flyttbil.
Vid 15.30 kom syrran o plocka upp Jonas & mig och vi åkte till pappa & Anette.
Där var det dax för lite kalas för Anette. God middag o ännu godare efterrätt.



Fick skjuts hem av Fredrik. Va hemma vid 20..då var det dax att laga lite käk till veckanns matlådor.
Kollade sen på Män som hatar Kvinnor..som Jonas inte hade sett, jag har dock sett alla tre och dom e ju så bra!
Så nästa söndag kollar vi troligen på flickan som lekte med elden :)



Efter jobbet idag har jag tränat combat, oohh gud vad jobbigt det var idag alltså. Men såå skönt efteråt, känner i hela kroppen redan nu.

Precis kollat klart på Gynekologen i Askim nu och ska sova. Måste bara säga till er som inte sett det, se det!! Så bra! :)


Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0