Barnkalas, barnpassning & Melodifestival



I går efter jobbet blev det som vanligt mysfredag med Jonas och självklart På Såret, igår var det dessutom final och min favvo Peter Apelgren´s lag vann! :)





Helene Benno & Peter Apelgren.




Idag blev det en lång sovmorgon till 10.30..sen en god frukost.
Vid 1-tiden åkte vi till Partille..skulle förbi Apoteket innan vi skulle på Alvas kalas, men vi gav upp efter ett  tag. Så sjuuukt mkt folk så gav min kölapp till en kille som verkade bli rätt så glad :)




Åkte då ist till kalaset och där var det god smörgåstårta och annat gott det bjöds på.
Alva fick två barbiedockor av mig, Lollo, Jonathan & Jonas :)








Jerry (Tess bror) hjälper barnen att sätta ihop pippis villa :)





Efter kalaset åkte vi förbi Netto & handlade lite, sen tanka och sen vidare hem hit till syrran, Fredrik & Elliot.
Syrran & Fredrik
är ute och äte med Ida & Andreas och vi är här och passar den vilda lilla piraten Elliot!





Elliot ligger i "bebisens" del till dubbelvagnen :)




Sitter och kollar på " 101 sätt att åka ur en gameshow" ganska dåligt faktist...men lite kul att se när dom e sååå sjukt rädda. Haha.
Nu har vi precis tryckt i oss lite pizza och snart är det melodifestivalen som gäller.
Hoppas på Danny ikväll faktist...för vinner den där Sara Varga så vet jag inte vad jag göra faktist..:P .



Hej hej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0