Nya skor!


Idag var det fritt från träning efter jobbet. Riktigt skönt! Gick ist på stan en sväng och fick visst med mig två par skor hem! Fick ju presentkort av pappa & Anette, så de var ju lika bra att spendera det med en gång :)
Måste bara få 100% klartecken av bossen som kommer imon och ska göra en sista bedömning, hehe ;)







Skor nr 1





Sko nr 2.


Vad tycks? :)











Efter stan, sprang jag förbi mitt & Jonas sushi hak på centralen och köpte med mig lite mat. Åkte sen hem till brorsan, Ulli & Molly som precis har flyttat :) Till samma område som Lollos pappa, riktigt fint e det där. Deras lya ser exakt likadan ut som hans med, så man kände ju sig ganska hemma om man säger så ;).

Dom har fått låna mitt köksbord och mina stolar tills dom hittat nåt annat, kul att det äntligen kommer till användning igen. Var ju ett tag sen sist :P Lite dumt bara att jag inte hittar skruvarna som håller ihop hela skiten, men men..kanske kan köpa nya.


I mon är det redan torsdag igen och då blir det ett pump pass efter jobbet. Sen hem och då kommer äntligen Jonas hit. Träffas ingenting mitt i veckan längre, känns lite tomt. Men skönt att vi kommer ha en grym helg ihop iaf. Den börjar ju fint med ett restuarangbesök på Vino Tapas i Linné :)





Förresten!! Grattis till min underbara systerson som har namnsdag på sitt mellan namn Ernst idag! Puss på dig Elliot!! <3





Bild från våran lilla kräftskiva i somras.




Nu ska jag stänga av mammas tyska tv, som hon har spelat in ifrån och sen blir det sängen!





God Natt gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0