Bajstrafik!



Ska bli så himla skönt att äntligen få flytta in till stan på lördag! Speciellt efter den jäävkla tågresan jag hade hem idag efter jobbet. Brukar ju ta 17.47 tåget..det blev inställt för att dörrarna inte funka. Så vi fick alla gå över och ta 18.17 tåget ist. 2 min innan de skulle avgå så fick vi besked om att vi skulle gå över till spår 3, för där står ett tåg som kan ta mer folk, så alla får plats. Efter ett tag sittandes på det tåget så var det tydligen fel på dörranra igen, och vid 18.25 kom vi iväg från Göteborg!! Gaahh, blir så jäkla trött.




Men nu blir det slut på det (hoppas jag). Sista dagen imon som jag åker härifrån till jobbet! Kommer kunna sova mycket längre och komma hem mkt tidigare, det kommer bli underbart!
På lördag eftermiddag går flyttlasset här från Stenkullen. Har hyrt en mindre lastbil på Statiol vid Hj. Brantingsplatsen som Jonas ska köra åt mig :)




I morgon efter jobbet är det Våffelmys här hemma som gäller med Syrran, Elliot, mamma & Jonas.
Sen får det väl bli lite packning för min del. Inte så mkt att packa dock..mest kläder och allt småkraffs.




När jag kom innanför dörren idag blev jag bemött av min älskade systerson som kom springandes mot mig och skrek Andreeeeea! Man kan ju inte annat än att le med hela ansiktet! :)






Lillskrutten borstar tänderna innan läggdags :)




Nu ska jag slänga i mig lite kvällsmat och sen försöka sova. Kan va skönt att få lite extra sömn faktist.






Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0