Ledigheten




Haft ett litet uppehåll härifrån nu när jag vart ledig i fem dagar. Det behövdes kan jag säga!



I torsdags blev den en lång träning iaf. Sen hem o vila lite på det.
Blev sen rastlös och tog tåget hem till Ida i Floda. Där blev det en del vin och massa snack ;)
Jag slaggade på deras soffa och märkte inte ens när brorsan ramlade in vid 3-tiden.





 

Började kvällen med detta.






Och avslutades såhär ;)

På fredagen åkte jag sen hem till mamma och rensade bland mina saker. La mig sen i solen vid 11 och där låg jag och stekte hela dagen lång. Så underbart! På kvällen blev det sedan Vin & räkor hos Evelina & Per.






Det satt fint.




Lördagen va bäst! Mötte upp Angelica i stan och vi shoppade loss på systemet. Åkte sen hem hit o dumpa grejjerna. Handlade lite på coop och sen blev det solen här på våran lilla brygga i området :)
Vid 18-tiden ramlade resten av packet in hit och det blev en grymt bra förfest med enbart tjejer, massa vin & sång :) Hade sedan en grymt bra kväll på Push!! ;)




     

I lördags





Söndagen va man inte tuff, men pallrade mig ändå upp och in en sväng till stan.
Sen blev det även stan på kvällen med Filippa & hennes vänner. Blev en snabb visit för mig på Park, som slutade med att jag GICK ända hem. Det var en rätt jobbigt kan jag säga..ont i fötterna? Ja!
I går blev det en heldag tsm med Lollo. Vi åt en god lunch på Hard Rock, satte oss sen i solen och bara njöööt.
Kvällen avslutades med gött häng vid Delsjön med massa folk.
TACK!! :)





Idag var det tillbaks till jobbet som gällde. Suttit med upplärning med en ny tjej så jag har inte slitit ihjäl mig idag faktiskt. Blev sen lite go och efterlängtad träning. Nu sitter jag hemma i soffan och halvtittar lite på fotbollen. Sverige e grymma. El ska jag säga att Zlatan e grym? ;)


I morgon efter jobbet blir det häng i Slottsskogen med arbetskamraterna för att fira av Filippa som slutar.
Sååå jävla tråkigt :( men vi kommer fortf träna o festa ihop hoppas jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0