Saker händer




Det har hänt en del sen jag skrev sist. Tänkte att det är la lika bra att jag skriver av mig lite här nu.....



Jonas & jag har haft det väldigt jobbigt ett tag och nu har vi bestämmt oss för att gå isär. Känns väldigt konstigt & jobbigt, men det är det bästa just nu. Vi är fortf väldigt bra vänner och det är skönt.
Han flyttar till Kungälv på fredag & jag flyttar in till stan till Friggagatan den 1 aug.
Fick ju ett rätt så dåligt besked för ca en månad sen så båda var tvugna att hitta ngt fort.
Jag ska hyra en kompis lägenhet i andra hand, en liten mysig etta med tillgång till takterass. :)
Så detta kommer nog bli hur bra som helst!




................................................................................................................................................



Hade iaf en väldigt bra midsommar helg! :) den började i torsdags då Lollo, Jonathan & jag åkte ut till Brännö till Jonathans vänner. Där blev det lite dricka på kvällen.
Och ännu mer blev det i fredags på självaste Midsommar!
Vi var ordning gjorda o klara vid 14-tiden och då rullade även resten av festfolket in.
Det blev dans runt midsommarstången, äkta midsommarmat, snaps och massa dans :)





































Dagen efter fick vi skjuts in till Saltholmen av Jonathans vänner Nisse & Gorna i Nisses båt. Riktigt gött o få åka båt i strålande sol i Göteborgs skärgård! Underbart. Vi slappade sen rätt gött i solen i Näset och tryckte sen i oss varsin pizza. Senare på kvällen blev det en god bit mat på Lilla London och kvällen avslutades sedan på Bryggeriet med massa shots, drinkar & lite dans.



















Söndagen var slapp och det blev inte mkt gjort, men gud så gött!

Igår var en magisk dag! För då kom nämligen lilla Emmie till världen, min syster fick äntligen deras efterlängtade dotter. Åh jag fick äran att träffa henne redan igår. Silken liten docka hon är alltså :) Helt underbar!


Här kommer lite bilder på underverket! <3




     

   


Visst är hon fin?! :)





I morgon ska jag äntligen röra på fläsket igen. Inte tränat på en vecka nu, men imon blir det Pump med min bästa Lollo på Sportlife i Almedal. Aldrig tränat där, så ska bli kul att testa ett nytt gym :)



Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0