Uppochner




I lördags morse var jag uppe rätt tidigt, duscha, fixa mig, äta frulle. Ner till bolaget. In till stan och möta upp Syrran, Fredrik, Elliot & Jacquline. Gick runt på stan hela dan och bara stroosade..jag köpte inget, men de andra shoppoholicarna fick med sig en del hem. Jag spenderade lite pengar på en islatte & en macka bara :)



Vid 16 drog vi kosan mot Stenkullen & gråbo. Släppte av Jacquline och jag åkte med syrran & co hem.
Där blev det en del rosé i solen. Gjorde oss sen i ordning och åkte till stenkullen igen. Dax för fest hos brorsan & Ulli. Riktigt trevlig kväll.
Sov hos mor den natten i mitt gamla rum, riktigt mysigt faktiskt :)







Hos Acke & Ulli.




I söndags åkte jag hit vid 12:30 tiden, slängde in min väska och åkte sen in till stan o mötte upp min fina Lollo.
Det blev en bit mat på "Till Salu". Sen en hel del stroosande på stan, vi gick upp o ner på avenyn och satte oss en stund på kungsport och sen nere vid lejontrappan för att sedan gå upp till kungsport igen. Mycket prat och mys i solen! :)









Fin kille






God mat på "Till Salu"






Underbara götet

Senare plockade Jonathan upp oss och vi åkte hem till Lollo. Stannade en stund innan jag åkte hit igen. Väldigt bra helg trots all skit som hänt...:(.

Igår efter jobbet tog jag tåget hem till mamma. Oma kom ju igår och Jacquline skulle åka hem idag. Så där blev det middag och ännu mer mys med familjen. Det behövs nu kan jag säga! Ni e guld värda! <3.

Idag efter jobbet blev det ist bussen till frölunda och 20 min sol och sen 60 min combat med Natta.
Release på combaten dessutom, riktigt rolig!! :) Känner dock att jag kommer få träningsvärk..men det är ju bara gött så ;)


I morgon blir det MRL 90 igen efter ett långt uppehåll.

NU tvätten o maten..hej hej.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0