Trött



Första träningen denna veckan fick bli pump med min fina Lollo på Sportlife Almedal. Stort jäkla gym alltså.
Riktigt gött pass förutom att instruktören var något stressad, haha. Men träningsvärk lär jag ju få iaf :P









Nu har jag ätit, duschat & slängt mig i soffan med datorn. E riktigt trött så det blir nog sängen nu.




I morgon efter jobbet blir det en tripp på stan med Helena från jobbet, vi ska kolla ut ngt att ta på oss på fredag när vi ska till Port du Soleil! :)


SHit vad trött jag e! Gonatt!!




Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-12 @ 15:47:39
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Andréa

Tack vad snällt sagt! :)

Jag vet faktiskt inte varför det inte funkar...:/

2011-07-12 @ 22:36:34
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0