Jag är mikrofonkåt





Sådär ja..nu var man ledig i hela 5 dagar! Verkligen hur skönt som helst.
Ledigheneten började ju osm ni vet med ett besök på Liseberg tillsammans med syrran & Ida.
Dem kom hit vid 17-tiden, så lagade vi mat och drack lite gott. Åkte sen härifrån vid 19 till Liseberg.
Där blev det först lite runt strooosande och godis handlande innan vi knödde in oss bland massa folk framför stora scenen.








Fina Ida






Privat kock






Fyll din burk för 35:-...det kan man ju inte missa! :)




Petter & September var hur bra som helst...men Petter var nog vassast! Så himla bra!
Efter konserten satte vi oss en stund på restaurangen mitt emot stora scen och tog oss varsitt glas.
Riktigt mysig kväll!







Den här lilla mannen måste kommit fel..eller?! :P






Mitt fina sällskap





Petter & September





Jag tog vagnen hem vid 22:15 och nu sitter jag här och slökollar på Rambo i min ensmahet.
Jonas är hemma hos sina föräldrar i Ytterby och passar deras katt Elvis, då hans föräldrar flög till Rhodos idag.
Känns konstigt att va själv, men rätt behövligt med :)





Tjipp tjipp










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0