Bra torsdag!



Haft en grymt bra eftermiddag/kväll med Helena på stan. Först en go macka på Capuccino. Sen Blev det en del shopping. Fick köpt ett par nya svarta jeans, 2 linnen, en t-shirt & en sjal. Har inte tagit kort på ngt än..men kommer att ha på mig lite av det imon så då kommer det nog en o annan bild ;)




I morgon går jag min första dag som DHL-anställd. Yes, har ju varit inhyrd av Academic Work fram tills nu. Men nu har jag fått ett vik för Hanna som är hemma och är mammaledig, som för övrigt fick barn samma dag som min syster! :) Hanna fick en liten pojke som ska heta Noah :)
Ja, ialla fall så betyder det att jag slutar 16:20 imon..och nästa vecka börjar jag inte förrän 08:40..det ni.




I morgon efter jobbet ska Helena o jag ta en sväng förbi systemet, sen hem hit och göra oss i ordning och självklart dricka upp vinet innan vi drar vidare ut på stan. Ska till Port du soleil för första gången, och som sagt så har jag bara hört massa positivt om det så kan ju bara bli bra..eller? :)


Nu ska jag plocka undan lite här hemma..kan ju inte se ut hur som helst när man får finbesök :)



Jonas flyttar ju imon med. så han har saker i flyttlådor överallt här..ser ut som f...n. Men men, får göra så gott jag kan.


Hej hej på er alla! :)




Kommentarer
Postat av: Nyfiken i en Strut...

Grattis till nya jobbet, hoppas du trivs med det. Kanske man kan få lite särbehandling om något ska sändas...

Tradit med killen, men bättre att inse fakta och göra något åt det än att köra kvar i gamla spår när det inte känns bra.



Tyckte mig se dig på Liseberg med Lotta Engberg, kan det vara rätt? Fast ibland ser man ju vad man vill...

2011-07-04 @ 12:36:10
Postat av: Andréa

Tack! :) Haha jo då klart du får. Om jag får rabatt på min Merca jag tänkte köpa ;)

Ja verkligen tråkigt, men det är så sant det du skriver.



Haha asså? På tv el vadå? Då måste du sett vad du velat för jag har inte vart där i år än tyvärr :)



2011-07-04 @ 21:28:41
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Nyfiken i en Strut...

Kanske en dubbelgångare...?



Du kan ju berätta i förväg om du ska dit så kan alla dina bloggläsare titta efter dig!

2011-07-06 @ 08:13:59
Postat av: Andréa

Haha ja kanske det ;)



Ja jag får nog göra det..kommer ju bli rekordsiffror på tv 4 du ju..haha :)

2011-07-07 @ 21:22:26
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0