What are words if you really don´t mean them when you say them?!



Visst är det konstigt när man tror att man känner en människa och nästa dag så blir den en helt annan person.
Säger saker fast gör PRECIS tvärtom!
Man passar verkligen inte ihop med vissa personer, och verkligen inte i detta fallet.
Kände det på mig hela tiden och är glad att det inte gick längre, även fast det gick en stund....



Varför i hela vida världen ska man hålla på och säga saker för att göra dena andra glad el mindre ledsen och sen inte hålla det?! Kan man inte lika gärna vara ärlig från första början då?! Så onödigt!
När jag tänker tillbaka på allt som varit, så minns jag inte många stunder det varit bra. På ett sätt känns det skönt, men ändå konstigt eftersom jag va kvar.



Trodde dock ändå inte på något konstigt sätt att detta skulle hända..trodde jag hade hittat rätt för EN gång skull.
Jag trodde fel...


Har så himla mycket mer som jag skulle kunna skriva här, men det ska jag inte göra...inte idag.




Öppnar upp mig väldigt mycket här nu, men var bara tvungen!





Tack!



Kommentarer
Postat av: Siz

Fy va tråkigt.... Dags att ses snart bara vi tycker jag! Söndag kanske, om du inte är för bakis ;) puss

2011-07-20 @ 23:02:15
Postat av: Batman

Man måste kyssa några grodor för att hitta sin prins:) han finns därute nånstans Andréa:)

2011-07-21 @ 01:05:06
Postat av: Andréa

Ja det måste vi absolut göra Siz! Söndag låter som en utmärkt dag! :) Puss



Hehe..vad gullig du e "Batman" ;). Ja han gör väl det...

2011-07-21 @ 08:47:20
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0