I´m on a boat



Det blev ett Body Pump efter jobbet idag. Hann klämma in en solning innan med, Så skönt. Jobbigt dock när lampan släcks och man ligger där gott och sover. Ja, jag lyckas ALLTID somna när jag solar.
Natta gjorde mig sällskap på pumpen, alltid kul när man slipper stå där ensam :)



Efter träningen åkte vi ihop till Coop, jag fick handlat massa mat och natta lite fil, gott att man slapp gå med den tunga påsen hem. Ibland har man det bra :)



Nu har jag som vanligt och alla andra dagar, duschat, lagat mat och ätit den. Även slängt in en tvätt och sitter nu o lyssnar på grym musik. Ni som inte lyssnat på The Lonely Island, måste göra det!! Dom e bara för bra! :)



I´m on a boat, Motherlover, Dick in a box & Jack Sparrow är bara några utav dem grymma låtarna :)







Grymma killar!! :)




Haj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0