Kanonbra helg! :)



Haft en helt underbar helg!


Började med att Jessica & jag åkte ut till Fiskebäck i fredags och solade. Det började mulna på efter ett tag, och då bestämde vi oss för att åka till Frölunda Torg o kika lite. Jag fick med mig en klänning, en ring & ett par skor hem.


Vi svängde sen förbi här så jag kunde duscha lite snabbt, sen åkte vi vidare till Lerum o hem till Jessica för stt göra oss i ordnig ihop o dricka lite vin. Mötte sen upp Matilda på tåget in till stan. Blev en härlig middag på Linneterassen, en sväng på Hard Rock, och sen avslutade vi kvällen på Tranquilo.






Picknick vid Fiskebäck




Fiskebäck



Black & white ladies ;)







Lördagen ägnade jag åt att packa inför flytten, sola lite på bryggan här hemma och avslutade den med en kväll på stan med Jessica & Mimmi. Först Bar Himmel & sen Port Du Soleil.
Riktigt rolig kväll...träffa mkt underliga men roliga typer :)
Vid 5.30 ramlade Jessica & jag in här hemma. Upp vid 10.30..hämta Jessicas bil i Örgryte, åka till Munkebäck & äta pizza. Sen skjutsade J hem mig till mamma, där plockade jag ihop lite väskor som jag kunde packa i. Tog sen tåget in till stan o hem hit för att packa. Det har jag sen ägnat mesta dagen av..att packa. Tog en paus vid 17-tiden då Syrran, Fredrik, Elliot & Emmie kom hit. Vi tog en bit mat på Tildas krog här precis vid mig.
När dom åkte hem packade jag det sista, och nu är allting klart. Bara lite småsaker jag ska göra i mon bitti innan lillbrorsan Sebbe & hans kompis Andreas kommer och hjälper mig :)







Riktigt god rykande het oxfilé på Tildas




Mitt liv? :P




Japp, alltså sista natten här i lägenheten idag...känns lite konstigt. Men ska bli spännande med nytt med.

Hörs i mon kväll om jag lever efter allt slit då..:P


Hej hej





Kommentarer
Postat av: Sanne

Hej :) Vilka fina ögonskuggor du/ni har. Vad är det för märke?

2011-08-06 @ 22:13:56
Postat av: En blogg om Kevin

Gud va mysigt det ser ut att ligga och dega vid vattnet :D

2011-08-09 @ 21:55:07
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Andréa

Tack! :) Det är Jessica, min kompis ögonskugga. Men tror det är en vanlig svart.

2011-08-18 @ 08:36:16
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0