Bra start på semestern!




Då var denna helgen över..men hade inte så jättemycket söndagsångest igår trots allt. Kom på mtt på dan att jag har ju SEMESTER, haha..bra att man hade glömt av det ;)



Helgen började med middag, vin, spel & en hel del skratt hemma hos mamma. Trodde det gick ett tåg 22:49 som det brukar göra..men icke! När jag kom till stationen stod det att nästa gick 23:19..aja, va bara sätta sig ner snällt o vänta. Fick sällskap av tre fulla medelålders damer som betedde sig som 15..herregud.
Hoppas inte jag blir sån alltså..:/
Fick sen även sällskap av en kille på tåget som satte sig bredvid mig, satt o tjöta hela vägen till stan..ganska så trevligt faktist. Även fast han var rätt full o jag spiknykter :) Kom hem vid 12-tiden och fastnade framför Gladiator. Va inte spec trött..så kom inte i säng förrän vid 2-tiden.





Sötaste Emmie i fredags




Upp i lördags morse, åt en go frulle. Gick sen till backaplan. Hade tid att fixa naglarna vid 11.
Så nu ser dom äntligen ut som vanligt igen :)





Nice va? :)




Hem o laga lite lunch sen slappa framför tv:n ett tag. Vid 15 tiden kom Mimmi hit och gjorde mig sällskap ett tag innan hon drog vidare in till stan. Jag började göra mig i ordning och dricka lite här för mig själv. Tog sen en taxi in till stan o plocka upp Mimmi så åkte vi ut till Stefan i Hindås. Där var det poolparty som väntade :) Shit vilket party, hade sjukt roligt. Tom så kul att jag inte kom ihåg att jag ramlade ner från badtunnan :P.
Kom en gäst dit med. Nämligen självaste Nalle. Hahha..han va inte riktigt klok..:P






Nalle




Stefan berättade dagen efter för mig att det var 3 st som ramlade baklänges ner från badtunnan.
Min reaktion: Va?! men gud, oj!! Hur gick det med dom? Efter en stunds tänkade kom jag ju på att jag var en av dem som ramlade ner..hahaha! Bra där va? Kanske därför jag e lite öm i kroppen och har blåmärken ;).



Igår blev det em heldag hemma hos syster yster med familj. Hon kom och hämtade mig i Stenkullen vid 12-tiden. Åkte hem till dom och fick korv med bröd, chips, glass & kanelbulle. Haha bästa bakfylle käket. Vid 16-tiden åkte syrran & jag till Willys i Gamlestan. Hon skulle handla inför Elliots kalas på tisdag så jag passadfe på att storhandla! Inte alls det jag hade trott att jag skulle göra på en bakissöndag..men så skönt o få handlat massa och skjuts ända fram till dörren. Sen blev det inte många knop gjorda alltså. La mig i soffan och somnade lite då o då...en riktigt go bakisdag kan man säga.




Idag började jag packa lite här hemma. Får ta lite dag efter dag nu så ska det nog va klart på måndag när flytten bär av till Friggagatan på måndag! :)
Vid 1-tiden kom Osten hit och vi traskad bort till Backaplan för att käka lite. Satt där borta nån timma innan vi gick hem hit igen för en kaffe. :) Vid 16-tiden åkte han hem och jag bytte om och åkte sedan till Frölunda för att träna MRL med Natta. Gött var det och svetten lacka som vanligt..älskart!








Dax för MRL





Nu har jag kommit hem, sitter i soffan o kollar Lotta På Liseberg som vanligt på måndagar  :)
Första semesterdagen är snart över och det känns som denna veckan kommer gå fort. Har nästan hela veckan planerad med att göra ngt.
I morgon ska jag träna mellan 11:30-12:30..sen ta bussen hem till syrran för att fira Elliot som fyller tre.
Onsdag ev. träffa Emma & Marielle, sen träning på kvällen.
Torsdag klippa mig hemma hos Anna vid 12. Sen träning.
Helgen har jag dock inga planer än vilket e rätt skönt! :)







Från i Lördags.







Nu blir det duschen...hej hej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0