Port du Soleil & Park



Hade bokat träning tills igår...MRL 11:20. Va taggad och skulle gå och träna..tills jag fick ett sms av Bea. "Sugen på att dra till havet idag?" Ohhh ja! Det var ju strålande sol..så jag packade en väska. Tog vagnen till Bea i Krokslätt. Vi tog sen hennes bil och åkte ut till Smithska Udden och solade lite. Blåste rätt mycket dock..så stannande bara 2 timmar. Åkte till ICA o handlade lite mat. Sen hem till Bea igen och la oss i solen, blåste inte lika mkt där sån tur va :)




Vid 18 tiden gick vi in och fixade käket, korka upp vinet och började göra oss i ordning. Efter några goa drinkar och sgottar åkte vi sen ner till Brunnsparken och mötte upp Tove (min vän från Götene) & hennes kompis och Beas kompis Rebecka & hennes vänner. Tog en taxi ner till Port du Soleil och festade på. Kvällen slutade på Park Lane med massa dans :)
Efter god natta mat vid 5-tiden tog Bea & jag en taxi hem till henne.




Vaknade vid 11.30 idag och åt en riktigt god frulle som Bea fixade :)



`





Låg sen bara i soffan och kollade på Nile City på dvd. Hahahaha..det är ju bara för bra!
Vid 16 tiden packade jag ihop mig och åkte hem i ösregent.
Duschade och gjorde mig i ordning. Gick sen till Hjalmar och mötte upp Jonas. Vi tog en pizza på Flinston och satt och prata massa. Gick sen förbi här hemma, jag fick nycklarna och mina stackars böcker han råkade få med sig när han flytta. Han åkte sen hem och jag gick bort till Coop och handlade.
Nu har jag lagat lunch till imon, dammsugit och slängt in en tvätt.
Sitter i soffan och kollar på tv och trycker i mig grymt god choklad.






Såå god! :)




I morgon är det dags för jobb igen. Men bara denna veckan kvar nu och sen går jag på semester i tre veckor! Ska bli helt underbart. Känns som jag behöver det med..har saker jag måst ta tag i och det ska göras på semstern. :)




Vad kommer för bra på tv ikväll föresten? ngn bra film kanske? :)

Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0