Fredagsmys



Idag blev det lite mys hemma hos brorsan i Stenkullen med han, Ulli, Molly, Syrran, Fredrik, Elliot & Emmie :)
Först lite grill, till efterrätt marrängswisch sen godis på det. Är fortf prppmätt och känner mig gravid typ, haha. Ska nog ta o träna bort det imoin med ett gött MRL-pass. Om det inte är superfint väder vill säga..då blir det till att lägga sig i solen ;) Kan iof göra båda delarna med.







Busungen Molly




Lilla Emmie




Mys i soffan




Bror min




Solveig




Va hemma hos mamma en snabbis innan jag skulle åka hem och hämtade mitt nya smink! :)
Mamma hade en vän hemma som precis skulle åka när jag kom dit, så fick skjuts in till centralen, skönt o slippa tåget! :) Fick man lyssna på lite tysk musik i bilen med..haha :)







Äntligen







I morgon kväll blir det middag hemma hos Bea med massa vin och sen utgång. Ska bli riktigt roligt. Inte träffats på väldigt länge så det finns en del att prata om :)















I morgon hade det varit 1 år....












Kommentarer
Postat av: Jonna

Väldigt fin blogg, vackra bilder :)

2011-07-16 @ 13:50:27
URL: http://cherrydiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0