Fest, mys & träning





Helgen började med en go AW här hemma hos mig. Vi gick först i samlad trupp till bolaget här på backaplan innan vi gick hem till mig, slängde i oss lite mat sen kunde festen börja ;)
Blev tillslut 10-15 pers här hemma. Hade riktigt roligt..så kul att vi inte gick härifrån förrän vid 1-tiden.
Då hamnade Filippa & jag på push, några gick hem o resten till Gretas :)



I lördags låg jag ute här på bryggan och solade. Va å handla o slänge en jäkla massa flaskor från i fredags.
Vid 17-tiden åkte jag till Nisse Terminalen där syrran plockade upp mig. Vi åkte hem till mamma. Gick bort med barnen till godis affären och sen hem till mamma igen och åt god middag. Blev en slappe kväll i soffan med massa gotta o mys. Det behövdes kan jag säga! Va hemma vid 23 på kvällen och slappade lite mer här hemma.








Underbara Emmie har redan tagot efter min pose ;)




I söndags var det riktigt segt. Låg ute o sola då med..men var så uttråkad o ville verkligen göra ngt.
Slutade med att jag åkte till Lollo senare på kvällen och sov över där. Blev mys med godis & chips framför tv:n.
Tess kom även förbi en sväng. Riktigt roligt! :) Var ju ett tag sen vi sågs.


Va uppe med tuppen 05:45 på måndagen. Lollo skulle ta 7 tåget från centralen. Jag va på Hj.Brantingsplatsen vid 06:50..så sprang förbi här hemma och bytte väska och tog sen 7:15 bussen till jobbet. Va där vid 7:30...lite tidig, men rätt gött ändå.
Avslutade dagen med en riktigt mysig kväll ;)




Jobbat som vanligt idag och sen blev det lite sol & ett pump pass på gymmet. Sååå skönt. Tog lite tyngre vikter idag med..så nu jäklar :)
I mon blir det antingen combat här på backaplan el MRL 90 i Frölunda. Kanske borde gå på MRLen för att göra Magnus (instruktören) lite glad då. Får ju ändå skjuts ända hem..så ska ju inte klaga :)



Oj, har massa o göra innan jag ska lägga mig ju..hej på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0