Påskrivet



Fick skjuts av snälla Victor in till stan efter jobbet idag. :)
Mötte upp Mimmi, Carro & Christian inne i Nordstan. Gick med och kollade på lite kläder till C innan vi gick upp till Soho för att äta & dricka lite. El var ju bara jag som åt iof..:P En himla god pasta med räkor & chilli.
Drack ett glas vitt till det med..är det lillördag så är det ;)
Satt där en liten stund & tjöta. Samt att vi skrev kontrakt för lägenheten jag ska hyra. Är ju som sagt "bara" andra hand, men så himla bra att ha ett skrivet kontrakt på det.



Så ja!







Vi gick sen runt lite mer och C shoppa ännu mer. Haha..var nog första gången som 3st tjejer va med en kille ute & shoppa och vi suckade så fort han skulle in i en affär..haha :)



Nu har jag kommit hem och duschat & gjort matlåda tills imon. Precis ringt och pratat med en kille på Swedbank som hjälpte mig att hitta på sidan så jag kunde ta bort överföringen för hyran på denna lägenheten.
Blev ingen träning idag, men körde faktiskt lite själv här hemma innan ;)
I mon blir det Body Attack igen, ska bli så kul! Fått med mig Filippa på det med. Gött & få bli av med lite energi & aggressioner ;)



Haj haj






Kommentarer
Postat av: Siz

Woho! Så roligt för dig, ännu närmare Scandinavium nu ju ;) nä, ser inte alls fram emot november... puss

2011-07-20 @ 22:54:02
Postat av: Andréa

Hahaha jag vet..nääästan krypavstånd ju ;)

Ska bli så himla roligt!! Puss

2011-07-21 @ 08:48:23
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0