Håll ut!





Idag blev det iaf träning måntro! :) Var inte alls sugen efter att ha fått stå o vänta på den jäkla bussen vid jobbet i 20 mim..sen behöva gå upp till motorvägen o ta bussen därifrån ist. A ja...hem kom jag tillslut iaf.
Stressade i mig lite keso, bytte om och åkte till Sportlife Ullevi. Det var dax att köra Body Attack med Natta.
Hon var inte heller spec sugen på att träna..var fan nära att vi gick därifrån, men icke! Vi körde på stenhårt i en timma och svetten lackade som vanligt. Det är faktiskt helt galet vad man svettas på det passet. Hade shorts på mig idag med..och benen blev som två hala ålar mins sagt.




Precis gjort klart min vardagliga rutin med matlåda, dusch osv.
Pratade nyss med mamma med. Ska dit imon på lite middag med resteb av syskonen som e hemma.
Alex är ju i Grekland de aset..;) Men Sebbe & Syrran och deras bihang iaf. Och så jag såklart, haha!
Blir till att fira in semestern på det viset. Hoppas mamma har mkt vin.
Men blir nog relativt lugnt i mon. Blir STOR fest på lördag ist ;)



Ska bli så himla skönt med tre veckor sem alltså. Hjärnan har ju iof redan tagit det för längesen...men nu får man hålla ut EN dag till iaf. Det ska man nog klara :) Ser verkligen fram emot att flytta osv nu. Trivs ju jättebra här, men nu när man vet att det snart ska ske och har skrivit på kontrakt osv så blir allting mkt roligare! 
Semstern börjar bra med denna grymme helgen med ;)




Tschüssi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0