Go känsla



Det va änna gött att få träna idag. Känns så där skönt i kroppen nu :)
Fick skjust av Natta bort till Coop efter träningen, fick handlat lite mat. Traskade sedan i rask takt hem hit. Hoppa in i duschen, lagade mat o fixa matlåda. Nu halvligger jag här i soffan & kollar på tv. Nyheterna för att vara exakt.




Kvällens matintag. Ser inte så gott ut nu såg jag, me  det var det. Och nej, det är inte köttbullar! Falafel var namnet. Och så lite Haloumi på det. Riktigt gott!







Va precis ett inslag om ett äldreboende där personalen betett sig illa mot de boende. Usch säger jag bara! Att man kan göra så.. :( De fick mig att tänka på när jag jobbade på Sävegården i floda förra året. Fick mig en avhyvling av en anhörig som kom och hälsade på när jag jobbade kvällen helt själv. Det var inge vidare kan jag säga. Spec när jag inte hade gjort något fel över huvud taget!





I morgon ska jag ev. träffa Carro som jag ska hyra lägenheten av och skriva kontrakt. Känns väldigt bra att vi skriver ett kontrakt. Blev ju inte riktigt så på denna lägenheten..:/.
Så blir nog ingen MRL imon tyvärr.:( Men kör nog på egen hand på Backaplan ist.



Gonatt!







Kommentarer
Postat av: Jessica

Andrea min fina vän, det där du med!!!! <3

2011-07-20 @ 11:46:22
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0